بلیط آنلاین به شیوه اصفهانی ها !!

امروز صبح یکی از بستگان باید عازم مشهد می شد. با اعتماد به نفس گفتنم : نیاز نیست تا صبح صبر کنیم به صورت برخط می توان بلیط خرید . سایتهای همه شرکت های هواپیمایی را چک کردم . جای خالی نداشتند .
سایت چند آژانس هواپیمایی را نیز بررسی کردم . نهایتا به سایت http://airplaneticket.ir/ هدایت شدم . در توضیح نحوه کار این سایت آمده بود : ” سامانه متمرکز رزرو آنلاین بلیط هواپیما، که توسط این مرکز طراحی و پیاده سازی شده نیز بر اساس آخرین تکنولوژی های نرم افزاری بوده و برای اولین بار در کشور ایران می باشد. از طریق این سامانه می توانید به صورت یکپارچه پرواز تمام شرکت هواپیمایی را جستجو کرده و*بلیط خود را به صورت کاملا آنلاین خریداری نمایید.*online-shopping-ecommerce-ss-1920
با خوشحالی گامهای مختلف خواسته شده تکمیل شد و نهایتا با پرداخت مبلغ 199500 تومان ساعت 3 صبح مراحل کار انجام شد. منتظر ارسال بلیط بودیم که صرفا پرداخت مبلغ به شرکتی به نان عتیق گشت تایید شد و طی توضیح کتبی معلوم شد باید نیم ساعت منتظر ارسال بلیط باشیم !! یک ساعت گذشت . خبری نشد. به شرکت تلفن کردم . پاسخگوی ماشینی اعلام کرد که فعلا تعطیل است . ساعت 8.5 کار آغاز می شود. پس از گذشت 5 ساعت منتظر ارسال بلیط بودم که اعلام فرمودند که اگر می خواهید بلیط صادر شود مجددا مبلغ 20000 تومان دیگر بپردازید !! در اینجا مفهوم * و بلیط خود را به صورت کاملا آنلاین خریداری نمایید.* برایم کاملا روشن شد . ظاهرا فقط پرداخت پول به حساب شرکت آنلاین است .!!
جالب است که ساعت 10 صبح از آژانس روبروی منزل با قیمت اولیه بلیط تهیه شد . 

یک دیدگاه دربارهٔ «بلیط آنلاین به شیوه اصفهانی ها !!»

  1. سلام
    جناب آقای دکتر خسروی
    بنده نزدیک به یک سال در مجموعه ی تحت مدیریت شما مشغول به کار بودم در مدتی که مشغول به کار بودم بارها خواستم بابت مدیریت خوب و عدالت و انصاف شما در برخورد با کارمندان از شما تشکر کنم ولی نگران این بودم که حمل بر تملق گردد. ولی حالا که از مجموعه منفک شده ام می خواهم از شما نهایت تشکر را داشته باشم بابت تمام الطاف معنوی و مادی که در مدت همکاری شامل حال بنده شده. ان شاء الله خدا به شما توفیق روز افزون عنایت نماید.
    چند نکته ی کوتاه را هم لازم می دانم خدمت شما عرض نمایم:
    – بابت این که در این فضا و از این طریق مزاحم شما شدم مرا ببخشید، در مدتی که در مجموعه در خدمتتان بودم امکان دسترسی به آدرس ایمیلتان و راه های تماس دیگر با شما بود ولی به خودم اجازه ندادم بدون اطلاع و اجازه ی شما این کار را بکنم و با توجه به نداشتن آدرس و راه تماس با تاخیر و از این طریق مزاحمتان شدم در صورت صلاح دید ایمیل و یا راه تماسی در اختیار بنده قرار دهید تا اگر سوال و یا مطلبی بود بتوانم خدمتتان عرض کنم.
    – انتخاب شما و دیگر دوستان جهت مدیریت دبیرستان عالی بوده و یکی از شریف ترین افرادی که بنده در عمرم دیده ام ایشان بوده اند.
    – این سایت را از طریق جستجو در اینترنت پیدا کردم و مطالب بسیار خوبی در سایت دیدم.
    – لطفا نظرات و راهنمایی هایتان را از بنده دریغ نفرمایید.
    یا حق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.